DayZ Game က ARMA ကေနခြဲထြက္ၿပီးကိုယ္ပို္င္ Game တစ္ခုျဖစ္လာတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့တျခား Developer ေတြဟာ Greene ရဲ႕ Mod game ေတြဘယ္ေလာက္ေအာင္ျမင္ေနတယ္ဆိုတာ သတိထားမိလာပါတယ္။
ဒီေန႔ေခတ္မွ ာDay Break လို႔လူသိမ်ားတဲ့ Sony Online Entertainment ဟာ DayZ Game နဲ႔ပတ္သတ္ၿပီး Greene ကိုငွါးခဲ့ပါတယ္။ အဲ့ေနာက္မွာေတာ့ H1Z1 King of the Kill ဆိုၿပီးျဖစ္လာခဲ့ပါတယ္။ 2016 February မွာေတာ့ Greene ဟာအလုပ္ေျပာင္းခဲ့ပါတယ္။ Korea Game Designer Chang Han Kimနဲ႔ လက္တြဲၿပီး Battle Royale Game တစ္ခုကိုထုတ္ႏိုင္ဖို႔ Korea ကိုထြက္ခြာခဲ့ပါတယ္။ Chang Han Kim ဟာ Blue Hole အတြက္အလုပ္လုပ္ေနခဲ့ၿပီးမၾကာခင္မွာ Blue Hole ရဲ႕ creative Director ျဖစ္လာခဲ့ပါတယ္။ Greene နဲ႔ Kim ဟာသူတို႔အိပ္မက္ထဲက Game ကိုစတင္အေကာင္အထည္ေဖာ္ပါေတာ့တယ္။ ႏွစ္ေယာက္သားဟာ Game ကိုတစ္ႏွစ္အတြင္းအေခ်ာသတ္ႏိုင္ဖို႔ ႀကိဳးစားၾကပါတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ 2016 အေစာပိုင္းမွာေတာ့ ဂိမ္းကိုစတင္ႏိုင္ခဲ့ၿပီး အကုန္အက်သက္သာၿပီး ကစားသူေတြအဆင္ေျပႏိုင္ေအာင္ရည္ရြယ္ၿပီးထုတ္လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ စစထုတ္ခ်င္းမွာေတာ့ Game ကအေသးစားေလးသာျဖစ္ၿပီ းေျမပံုတစ္ခု Mode တစ္ခုနဲ႔ အသံုးဝင္တဲ့လက္နက္ အနည္းငယ္သာပါ႐ွိပါတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ တျခားMod Game ေတြတျဖည္းျဖည္းနာမည္က်လာခဲ့ပါတယ္။ Battleground ဟာတျခားေစ်းႀကီးတဲ့ Shooting Gameေတြၾကားထဲမွာ ေရပန္းစားလာခဲ့ပါတယ္။ Greene ဟာတျခား Map အသစ္ေတြထုတ္ႏိုင္ဖို႔ႀကိဳးစားေနခဲ့ပါတယ္။ ထူးျခားတဲ့ေျမမ်က္ႏွာသြင္ျပင္နဲ႔ က်ယ္ျပန္႔တဲ့ေနရာစတာေတြေၾကာင့္ Battleground ဟာလူႀကိဳက္မ်ားလာခဲ့ပါတယ္။

$20 ေပးရံုနဲ႔ဒီလိုစိတ္လႈပ္႐ွားဖြယ္အသက္လုပြဲကိုကစားႏိုင္မွာပဲျဖစ္ပါတယ္။ အပါတ္တိုင္း Player အေရအတြက္ေတြတိုးပြားလာၿပီး စစထုတ္ခ်င္းေလးလထဲမွာတင္ ကစားပြဲအေရအတြက္ 10 Million ေက်ာ္ခဲ့ပါတယ္။ သံုးရက္အတြင္းမွာတင္ 11 Million Dollars ရတဲ့အထိဝင္ေငြေကာင္းခဲ့ပါတယ္။ April လေရာက္တဲ့အခါ အေရအတြက္ 1 Million ေက်ာ္ေရာင္းခ်ခဲ့ရၿပီး တစ္လအၾကာမွာ 2 Millions  ၊ ေနာက္တစ္လအၾကာမွ ာ4 Millions နဲ႔ August ေရာက္တဲ့အခါမွာေတာ့ Battleground ဟာ Steam ေပၚမွာလူေဆာ့အမ်ားဆံုးဂိမ္းျဖစ္လာခဲ့ပါတယ္။ September မွာ Dota2ရဲ႕ recordကိုေတာင္ခ်ိဳးႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ October ေရာက္တဲ့အခါ Steam Player အေရအတြက္ 2 Millionsေက်ာ္အထိေရာက္႐ွိခဲ့ပါတယ္။ ဒီ့ေနာက္မွာေတာ့ ေတာင္ကိုရီးယားမွာနာမည္အႀကီးဆံုး PC Game ျဖစ္လာခဲ့ပါတယ္။ PC King ျဖစ္တဲ့ League of Legends ကိုေတာင္အႏိုင္ယူႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ Game Copies ေပါင္း 2 Millions ေရာင္းခ်ရတဲ့အထိနာမည္ႀကီးလာတဲ့အခါမွာ Blue Hole က Tournament တစ္ခုက်င္းပေပးခဲ့ပါတယ္။ သံုးလအၾကာမွ ာESL က Major Tournament ပြဲက်င္းပေပးခဲ့ၿပီးအနာဂါတ္မွာ eSports Game တစ္ခုျဖစ္လာႏိုင္ေအာင္အုတ္ျမစ္႐ိုက္ေပးခဲ့ပါတယ္။ Greene ရဲ႕ရည္ရြယ္ခ်က္ပထမအဆင့္ေအာင္ျမင္ခဲ့ပါတယ္။ Battleground ကို eSports game ျဖစ္လာႏိုင္မလားလို႔ လူေတြကေမးခြန္းထုတ္ၾကပါတယ္။

ဒီေနရာမွာအဓိကျပသနာကအေထာက္အပံ့လိုတာပါပဲ။ Player အေယာက္တစ္ရာကိုစုၿပီးခ်ိတ္ဆက္ကစားခိုင္းဖို႔ဆိုတာ လြယ္ကူတဲ့ကိစၥမဟုတ္ပါဘူး။ Battleground ဟာ eSport အျပင္တျခားေနရာေတြကိုလည္းထိုးေဖာက္လာပါတယ္။ ဂိမ္းဟာတစ္ေန႔ထက္တစ္ေန႔ေရာင္းအားေကာင္းလာၿပီး Company အႀကီးႀကီးေတြေတာင္မ်က္စိက်လာပါတယ္။ Tencent က Battleground ကိုတ႐ုတ္မွာျဖန္႔ခ်ိေပးဖို႔သေဘာတူခဲ့ပါတယ္။ Facebook က Streaming ကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး Blue Hole နဲ႔ပူးေပါင္းခဲ့ပါတယ္။ Battleground ကိုမွီးျငမ္းၿပီးထုတ္လုပ္တဲ့ Fortnite လိုဂိမ္းေတြလည္းထြက္လာခဲ့ပါတယ္။ Battlegroundရဲ႕အနာဂတ္တစ္ႏွစ္ထက္တစ္ႏွစ္ပိုၿပီး အလားအလာေကာင္းလာပါၿပီ။ ဂ်ပန္ရုပ္ရွင္ကားတစ္ခုကေန အေျခတည္ခဲ့တဲ့ PUBG ဟာ အခုဆိုရင္ေတာ့ PC ေရာ Mobile မွာသာမက သက္ဆိုင္ရာ Game Platform အသီးသီးမွာ ေအာင္ျမင္စြာရပ္တည္ေနၿပီျဖစ္ပါတယ္။

အပိုင္း ၁ ကိုဒီေနရာမွာဖတ္ရႈႏိုင္ပါတယ္

SiD (Akhayar)